کد خبر: 28582
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 ارديبهشت 1396 - 12:08

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب خوان و اجرای نمایش رادیویی در کتابخانه ریحانه النبی قم

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی ریحانه النبی قم دومین نشست کتاب خوان را همراه با یک نمایش رادیویی اجرا کرد.
نشست کتاب خوان و اجرای نمایش رادیویی در کتابخانه ریحانه النبی قم

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم؛ کتابخانه ریحانه النبی با حضور شماری از علاقمندان به فرهنگ میزبان نشست کتاب خوان و جشن میلاد امام زمان عج شد.

زهرا فلاح دوست مسئول کتابخانه اظهار داشت: به مناسبت میلاد فرخنده امام عصر ع جشنی با موضوع «مهدویت» برپا شد. وی سپس به دکلمه خوانی و شعرخوانی اعضاء در این مراسم اشاره کرد و گفت: نمایشی رادیویی نیز برگرفته از کتاب «ملیکا مام خورشید عدالت» اثر امین توکلی اجرا گردید.

گفتنی است برگزاری مسابقه و تقدیر از برندگان مسابقه نهج البلاغه و اهدای جوایز به بهترین ارائه دهندگان در نشست کتاب خوان طی سال گذشته از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در این نشست کتاب خوان 9 نفر از کتابخوانان به معرفی کتاب پرداختند و کتاب «آرزوی یک الاغ و حکایت حال» نوشته مژگان بابا مرندی ؛ کتاب «تحصیلات باطعم شکلات» نوشته ابوالفضل ابراهیمی/ ؛ کتاب «درباره جانوران» نوشته کلرلولین؛ کتاب «ماه خورشید کلاه» نوشته جعفر ابراهیمی شاهد؛ کتاب «من زنده ام» نوشته معصومه آباد؛ کتاب «لالو» نوشته یوسف قوج؛ کتاب «دیدار در هایدپارک درباره آخرالزمان» نوشته علی اکبر کاظمی‌کرجی؛ کتاب «زنگ عدالت» ترجمه و گردآوری فاطمه توفیقی و کتاب «نه تر نه خشک» نوشته مائده قائم پناه توسط هوشنگ مرادی کرمانی به اشتراک گذاشته شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: