کد خبر: 28586
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 ارديبهشت 1396 - 12:27

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

ارسال کتاب‌های جشنواره روستایی دوستدار کتاب به کتابخانه صفرعلی نقی‌زاده همدان

منبع : لیزنا
مسئول کتابخانه عمومی مرحوم صفرعلی نقی‌زاده روستای دستجرد همدان از ارسال کتاب‌های جشنواره روستایی دوستدار کتاب از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به کتابخانه عمومی مرحوم صفرعلی نقی‌زاده خبر داد.
ارسال کتاب‌های جشنواره روستایی دوستدار کتاب به کتابخانه صفرعلی نقی‌زاده همدان

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره‌‌کل کتابخانه‌‌های عمومی استان همدان، زهرا دستجردی؛ مسئول کتابخانه عمومی مرحوم صفرعلی نقی‌زاده روستای دستجرد، عنوان کرد: کتابخانه مرحوم صفرعلی نقی زاده دستجرد در سال 94 در جشنواره روستایی دوستدار کتاب شرکت کرد و هیات داوران جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب، فعالیت‌های موثر کتابخانه روستای دستجرد را در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی شایسته تقدیر دانسته و این روستا را جزو برگزیدگان 20 روستای برتر روستاهای دوستدار کتاب شناخته و بن 5 میلیون کتاب به کتابخانه تخصیص دادند که با کمک کارشناس منابع استان این کتاب‌ها انتخاب و تعداد 300 عنوان کتاب به کتابخانه دستجرد ارسال شد.

دستجردی در پایان، افزود: امیدواریم با استمرار این تلاش‌ها در ترویج فرهنگ کتابخوانی، گام‌های بلندتری در این زمینه برداریم و شاهد موفقیت کتابخانه دستجرد باشیم.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: