کد خبر: 29279
تاریخ انتشار: شنبه, 24 تیر 1396 - 20:55

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

طرح «با هم بخوانيم» به زودی در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح با هم بخوانيم در آینده نزدیک در تعدادی از کتابخانه های عمومی استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
طرح «با هم بخوانيم» به زودی در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری، فرهاد خلیل مقدم، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان در این خصوص گفت: طرح ملي «با هم بخوانيم» اجراي يك سير مطالعاتي منسجم با 20 عنوان كتاب  براي گروه سني 9 تا 12 سال با رويكرد سبك زندگي اسلامي ايراني است . 

خلیل مقدم افزود: در این طرح 8 كتاب از اين مجموعه با نظارت و هدايت كتابداران عزيز مطالعه مي‌شوند و براي هر يك از آن 8 كتاب مدل‌هاي متنوع مطالعاتي نظير بلندخواني و جمع خواني به شیوه ای متفاوت و مطالعه فردي به تناسب هر كتاب انتخاب شده و در هر يك از اين مدل‌ها  سازوكار‌هايي هم براي رقابتي‌كردن و افزايش جذابيت و پويايي براي مطالعه هر كتاب برای کودکان در نظرگرفته شده است.

وی بیان داشت: منطقه هدف این طرح مناطقی است كه در اطراف آن وضعيت فرهنگي و اقتصادي در سطح ضعيف و داراي كمترين مراكزي است كه به كودكان در آن منطقه خدمات فرهنگي ارائه مي دهند و در عين حال تعداد كودكان آن منطقه در مقايسه با ساير مناطق محروم از سطح ميانگين بيشتر باشد.

 مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در ادامه افزود: براي اجراي اين طرح ابتدا كتابخانه هایی كه واجد شرايط لازم هستند به نهاد کتابخانه های عمومی کشور معرفی و در گام بعدي بعد از آموزش كتابدارن آن كتابخانه‌ها و ارسال كتب و اقلام مورد نياز ، در يك بازه زماني مشخص طرح اجرا می شود. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: