کد خبر: 29319
تاریخ انتشار: دوشنبه, 26 تیر 1396 - 09:33

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

در کتابخانه شهید قدیریان

جوالدوز شیطان بررسی می شود

منبع : لیزنا
کتاب جوالدوز شیطان در روز 27تیر ماه با حضور محمد اسعدی نویسنده کتاب و پروین پناهی در کتابخانه شهید قدیریان مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.
جوالدوز شیطان بررسی می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام  روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 13، در این نشست کتاب جوالدوز شیطان مشتمل بر 16 داستان کوتاه  که توسط نشر خورشید آفرین به چاپ رسیده با حضور نویسنده کتاب و پروین پناهی به عنوان منتقد مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

داستان های این کتاب عمدتا در دهه 50 الی 90 شمسی رخ می دهند،نویسنده در این کتاب در تلاش است در نوشتن داستانهای کتاب ازیکسو از تنوع تکنیک استفاده کند و از سوی دیگر با توصیفات گاه بسیار جزیی ذهن خواننده را به فضای داستان نزدیک کند داستان های این کتاب ارزش مطالعه فرهنگی دارد و به نحوی بازگو کننده بخشی از فرهنگ ایرانی است.

محمد اسعدی دارای مدرک فوق لیسانس و دارای سابقه 20 ساله در مدیریت اجرایی و اداری ،ایشان در طول فعالیت ادبی خود موفق به کسب رتبه اول اولین داستان کوتاه،کسب رتبه در جشنواره شعر، عضو انجمن های سخن ادیب نیشابوری، کسب مقام سوم در جشنواره افسانه سال 95، انتخاب داستان ویلن طلایی به عنوان شایسته تقدیر در جشنواره سیمرغ،کسب مقام دوم جشنواره کتابخوانی مجازی شده است.

پروین پناهی منتقد برنامه نیز دارای مدرک فوق لیسانس ادبیات است وی همچنین دارای سوابقس چون، داور چندین جشنواره ادبی،داور دوره ای از مسابقات مادران قصه گو،داور چهار دوره از مسابقات مادران قصه گو،داور چهار دوره جشنواره کتابخوانی مجازی، مولف کتاب در حوزه زنان،مولف دو کتاب حوزه کودک، عضو شورای عالی کتاب کودک و عضو انجمن نویسندگان کودکان و نوجوان است

 

علاقه مندان به شرکت در این نشست می توانند در زمان یاد شده از ساعت 16 به ادرس میدان حر، خانه فرهنگ حر، کتابخانه شهید قدیریان مراجعه و یا برای کسب اطلاعات با تلفن 66409523تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: