کد خبر: 29765
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 19 مرداد 1396 - 11:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان در دو روستای خنداب مرکزی برگزار شد

منبع : لیزنا
به مناسبت دهه کرامت نشست کتاب‌خوان در دو روستای صالحی و شرشره از توابع شهرستان خنداب استان مرکزی برگزار شد.
نشست کتاب‌خوان در دو روستای خنداب مرکزی برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مرکزی، همزمان با دهه کرامت و به همت کتابداران کتابخانه عمومی ادیب اللمالک، نشست کتاب‌خوان در دو روستای صالحی و شرشره در ۳۰ کیلومتری شهر جاورسیان از توابع شهرستان خنداب برگزار شد.

نخستین نشست در جمع کودکان و نوجوانان برگزار شد و طی آن کتاب های «ماه غریب من» نوشته مجید ملامحمدی/ توسط عباس رضایی و کتاب های زندگی شهید باکری، شهید خرازی، شهید ابراهیم همت و شهید حسین فهمیده نوشته مهدی وحیدی صدر توسط امید رضا رضایی، امیر ملکی، مائده رضایی و مهرسا رضایی معرفی شد.

 

دومین نشست نیز با حضور بانوان خانه‌دار برگزار شد و طی آن کتاب‌های «حلیه المتقین» نوشته علامه محمدباقر مجلسی، «کاش تو را می‌دیدم»  نوشته مژگان شیخی ؛ «بهشت خانواده»  نوشته جواد مصطفوی ؛ «مهارت‌های زندگی» نوشته حسین خنیفر ؛ «ریحانه بهشتی» نوشته سیما میخبر ؛« زندگی امام رضا(ع) » نوشته مرضیه محمدزاده و کتاب «پیشگیری و مقابله با اعتیاد در نوجوانان و جوانان» نوشته مسعود هرمان معرفی شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: