کد خبر: 29769
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 19 مرداد 1396 - 11:34

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزیدگان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

منبع : لیزنا
آیین پایانی هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور مدیر کل هسته گزینش نهاد کتابخانه های عمومی کشور، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، جمعی از مدیران استان، اصحاب رسانه و برگزیدگان استانی در یاسوج برگزار شد.
برگزیدگان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی کهگیلویه وبویراحمد، آیین پایانی هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور اسماعیل نادی مدیرکل هسته گزینش نهاد کتابخانه های عمومی کشور، فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استانداری، علی فتح میرمحمدی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، عیسی گرجی زاده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان، چنگیز هاشمی معاون اتاق بازرگانی استان، یاسر رحیمیان سرپرست کتابخانه های عمومی استان، اعضای انجمن خیرین کتابخانه ساز، مسئولان استان و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی آیت الله ملک حسینی شهر یاسوج برگزارشد.

مدیرکل هسته گزینش نهاد کتابخانه های کشور در این آیین گفت: توسعه و پیشرفت جامعه در گرو تقویت بینش فرهنگی و اجتماعی جامعه است. با توجه به اینکه کتابخوانی و مطالعه از موضوعات مهم جامعه ماست، باید در بین افراد، به ویژه کودکان نهادینه شود.

اسماعیل نادی با اشاره به اهداف جشنواره کتابخوانی رضوی تصریح کرد: کتاب بهترین و ماندگارترین اثر فرهنگی برای شناخت ائمه اطهار(ع)   است و این جشنواره با معرفی کتاب های خوب نقش هدایت کننده ای در جذب مخاطبان داشت. یکی از دلایل استقبال گسترده مردم از جشنواره امسال کتاب های مفید و اثر گذار در معرفی شخصیت امام رضا(ع) حضرت معصومه(ص) و حضرت شاهچراغ (ع) بود.

وی با اشاره به تبلیغات خوب نهاد در کشور و خارج از مرزهای کشور افزود: تبلیغات جشنواره امسال به نحو مطلوبی صورت گرفت به طوری که طبق آمار از ۳۵ کشور دنیا در این جشنواره مشارکت کردند و در کشور نیز بیش از دو ونیم برابر سال گذشته شرکت کننده داشتیم.

نادی در پایان از مدیران و مسئولان مشارکت کننده در جشنواره کتابخوانی در کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کرد و افزود: در کهگیلویه و بویراحمد با توجه به جمعیت مشارکت خوبی صورت گرفت و این نشان از توجه و علاقمندی  مردم و مسئولان این استان به کتابخوانی و به ویژه کتب مذهبی است.

یاسر رحیمیان نیز در این آیین با اشاره به افزایش مشارکت در جشنواره امسال بیان داشت: تعامل و همکاری با دستگاه های اجرایی و فرهنگی، پیام و فراخوان مسئولان ارشد استان و مجمع نمایندگان و ائمه جمعه و تبلیغات در فضاهای مجازی و محیطی باعث شد که امسال با افزایش بیش از ۲ هزار نفر مشارکت کننده نسبت به سال گذشته در استان داشته باشیم.

 

در پایان این اختتامیه از ۹۳ نفر برگزیده استانی با اهداء لوح و جوایز نفیس نقدی و غیر نقدی تقدیر شد و همچنین از دستگاه های مشارکت کننده برتر و کتابداران ساعی در حوزه این جشنواره قدر دانی شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: