کد خبر: 29783
تاریخ انتشار: شنبه, 21 مرداد 1396 - 10:03

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست هم اندیشی اداره کل کتابخانه های استان البرز و بسیجی هنرمندان برگزار شد

منبع : لیزنا
مدیر کل اداره کتابخانه های عمومی استان البرز در نشست هم اندیشی اداره کل کتابخانه ها و بسیج هنرمندان استان برای خرید آثار مکتوب هنرمندان بسیجی اعلام آمادگی نمود.
نشست هم اندیشی اداره کل کتابخانه های استان البرز و بسیجی هنرمندان برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز، سه ‌شنبه هفدهم مرداد  حجت الاسلام و المسلمین شمس الله فلاح مدیر کل کتابخانه های عمومی استان البرز به همراه علی معدنی پورمعاون اداری مالی و جمعی از کارشناسان اداره کل در نشست هم اندیشی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز و بسیج هنرمندان استان شرکت کردند. در این نشست زمینه های فعالیت و همکاری مشترک بررسی شد.

فلاح در این نشست برگزاری جلسات مشترک نشست کتابخوان توسط اداره کل کتابخانه ها و بسیج هنرمندان را مطرح کرد وی از آمادگی برای رونمایی کتاب های نویسندگان بسیجی و برگزاری جلسه نقد و بررسی کتاب های مرتبط با حوزه بسیج هنرمندان سخن گفت. وی از تاثیر معرفی کتاب توسط هنرمندان در مخاطبان سخن به میان آورد و در ادامه به عضویت رایگان هنرمندان بسیجی در کتابخانه های عمومی  استان اشاره کرد.

مدیر کل کتابخانه ها به برگزاری برنامه های مشاوره کتاب و قصه خوانی برای  کودکان اشاره نمود و نقش موثر قصه خوانی هنرمندانه در تربیت کودکان و آشنایی نوجوانان با کتاب را برشمرد. فلاح با اشاره به پشتیبانی‌ها و حمایت‌های مقام معظم رهبری از کتاب و نویسندگان در تکریم جایگاه فرهنگ مکتوب و تولید آثار ارزشمند در حوزه‌های مختلف به ویژه آثار به نگارش درآمده توسط هنرمندان و نویسندگان بسیجی گفت: اداره کل کتابخانه ها برای خرید آثار مکتوب هنرمندان بسیجی استان البرز آمادگی لازم را دارد و از آثار ایشان حمایت مادی و معنوی می کند.

 

علی امیرکمالی رییس بسیج هنرمندان استان نیز در این نشست ضمن استقبال از پیشنهاد عضویت هنرمندان بسیجی در کتابخانه های استان، ترویج کتابخوانی با شیوه هایی مانند رونمایی، معرفی و نقد کتاب را مناسب دانست و آمادگی مجموعه هنرمندان استان برای همکاری در چنین برنامه هایی را اعلام کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: