کد خبر: 29804
تاریخ انتشار: شنبه, 21 مرداد 1396 - 16:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

كودكان اشتهاردی عضو كتابخانه ها در مسابقات نقاشی شركت كردند

منبع : لیزنا
كودكان و نونهالان استان البرز در مسابقه نقاشی تابستانی در كتابخانه های اشتهارد شركت كردند و نقاشی های خود را با موضوع مطالعه به تصویر كشیدند.
كودكان اشتهاردی عضو كتابخانه ها در مسابقات نقاشی شركت كردند

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل كتابخانه های عمومی استان البرز، در روزهای داغ تابستان كودكان و نونهالان اشتهاردی در مسابقه نقاشی در كتابخانه های اشتهارد شركت كردند و نقاشی های خود را با موضوع مطالعه به تصویر كشیدند.

نمكی كتابدار كتابخانه عمومی شهید مطهری با اعلام برنامه های اجرا شده در بخش كودك كتابخانه گفت: بخش كودك كتابخانه شهید مطهری با اجرای برنامه های متنوع كتابخوانی و برگزاری مسابقات نقاشی درصدد افزایش انگیزه های مطالعه در نونهالان و كودكان است.

راحله نمكی در ادامه گفت: ما در تابستان برنامه های خوبی برای كودكان و نونهالان درنظر گرفته و در حال اجرا هستیم، برگزاری جشن كتاب خوان كودك و مسابقات كتابخوانی و نقاشی از جمله این برنامه ها در هفته گذشته بود و انشالله در هفته دولت نیز مسابقه بزرگ نقاشی و ثبت رایگان نونهالان اشتهاردی را در برنامه كاری خود داریم.

وی در ادامه افزود: همه توان كتابخانه های اشتهارد برای جذب كودكان و ایجاد انگیزه های مطالعه را بكار بسته ایم. به نظر می رسد در پایان تابستان تعداد قابل توجهی از كودكان به عضویت كتابخانه های عمومی درآیند.

 

كتابدار كتابخانه استاد مطهری اشتهارد خاطرنشان كرد: خانواده های محترم اشتهاردی درنظر داشته باشند محیط كتابخانه های عمومی بهترین فضا از هر لحاظ برای آموزش و موضوعات تربیتی برای كودكان است و امیدوارم خانواده ها ارتباط خود را با فضای كتابخوانی بیشتر و بهتر كنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: