کد خبر: 29806
تاریخ انتشار: شنبه, 21 مرداد 1396 - 16:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری مراسم اختتامیه استانی جشنواره کتابخوانی رضوی در اردبیل در روز 26مرداد

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل از برگزاری مراسم اختتامیه استانی جشنواره کتابخوانی رضوی در روز 26مرداد خبر داد.
برگزاری مراسم اختتامیه استانی جشنواره کتابخوانی رضوی در اردبیل در روز 26مرداد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، رباب عزیزخانی با بیان اینکه اسامی منتتخبین استانی جشنواره کتابخوانی رضوی مشخص شده است، اظهار داشت: 32 نفر از منتخبین استانی جشنواره از طرف نهاد کتابخانه های عمومی کشور معرفی شده اند که طی مراسمی در کتابخانه مرکزی اردبیل از این عزیزان تقدیر بعمل آمده و هدایای آنها تقدیم خواهد شد.

وی، باشاره به مشارکت بیش از 13 هزار و 500 نفری مردم استان در جشنواره کتابخوانی رضوی، افزود: علاوه بر منتخبین اعلام شده، 114 نفر نیز از بین اقشار حاضر در جشنواره معرفی و هدایای آنها از طرف ارگانهای مشارکت کننده اهدا خواهد شد.

دبیر جشنواره کتابخوانی رضوی استان اردبیل، مراسم اختتامیه را به منزله اتمام هفتمین دوره از جشنواره برشمرده و تصریح کرد: در این جشنواره، بیش از 18 ارگان فرهنگی و اجرائی و  10 مؤسسه خصوصی مشارکت داشتند که حاصل آن، مشارکت 4/1 درصدی جمعیت با سواد استان در هفتمین دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی می باشد.

عزیزخانی، با تقدیر از مشارکت فعالانه مردم و همدلی ارگانها و مؤسسات دولتی، عمومی و خصوصی در اجرای جشنواره، این رویداد مهم فرهنگی را یکی از کم نظیرترین سمبل های هم افزایی نهادهای استان در اجرای یک برنامه فرهنگی قلمداد کرد و آنرا موفقیتی قابل توجه برای استان دانست.

 

این مسئول، بخش های مختلف مراسم اختتامیه را شامل تقدیر در سه سطح ارگانها و مؤسسات، منتخبین و کتابداران اعلام کرده و افزود: این مراسم، با حضور مسئولان ارشد استان و مدیران و رؤسای دستگاههای مختلف اجرائی و مردم فرهنگ دوست استان در کتابخانه مرکزی اردبیل برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: