کد خبر: 29812
تاریخ انتشار: شنبه, 21 مرداد 1396 - 21:02

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

عرضه مجمومه ای از کتاب های مرتبط با دهه کرامت در تالار شهیدان فلاح نژاد کرج

منبع : لیزنا
کتابخانه سیار فروغ دانایی کرج به مناسبت دهه کرامت جهت گسترش فعالیت ‌های کتابخوانی و ترویج فرهنگ رضوی در تالار شهیدان فلاح نژاد کرج مستقرر شد.
عرضه مجمومه ای از کتاب های مرتبط با دهه کرامت در تالار شهیدان فلاح نژاد کرج

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز، در راستای گسترش فرهنگ رضوی كتابخانه سيار فروغ دانايي در روز شنبه هفتم مردادماه رأس ساعت 18 در محل سالن شهيدان نژاد فلاح جهت نمايش مجموعه اي از كتب مرتبط با دهه كرامت (سيره و روش زندگاني ائمه اطهار امام رضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت احمد بن موسي) مستقرگردید و مراجعین محترم را از طریق معرفی کتب مرتبت با سیره عملی و علمی حضرات معصوم علیهم السلام آشنا کرد.

گفتنی است که یکی از برنامه های کتابخانه ها، ترویج فرهنگ رضوی، سیره علمی و عملی امام رضا(ع) از طریق کتاب و کتابخوانی است. استفاده از فرصت عظیم علاقه و ارادت مردم به ساحت قدسی امامان معصوم و به ‌ویژه حضرت علی بن موسی ‌الرضا (ع) می‌تواند یکی از برنامه‌هایی باشد که باعث رشد و شکوفایی و گرایش جامعه به سمت کتابخوانی و مطالعه می‌شود؛ بدین جهت استقرار کتابخانه سیار در مکان هایی مثل پارک، سالن ها و مراکز تفریحی امکانی خوبی برای ترویج کتابخوانی است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: