کد خبر: 30470
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 22 شهریور 1396 - 09:36

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

پنجمین نشست کارشناسان منابع نهاد برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
 اداره کل تامین منابع نهاد، به منظور گفت‌وگو و تبادل نظر کارشناسان حوزه تأمین منابع درباره مسائل مطرح در این حوزه، امروز (چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه) میزبان برگزاری پنجمین نشست کارشناسان منابع خواهد بود.
پنجمین نشست کارشناسان منابع نهاد برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، پنجمین نشست کارشناسان منابع، چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه با حضور محمد اله‌یاری، معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی، سیدباقر میرعبداللهی، مدیرکل تامین منابع و جمعی از کارشناسان منابع از سراسر کشور، در مجتمع باغ زیبای تهران برگزار می‌شود.

سیدباقر میرعبداللهی، مدیرکل تامین منابع با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه کارشناسان منابع ۱۴ استان به تازگی در این پست مشغول به فعالیت شده‌اند، با دستور مساعد دبیرکل محترم نهاد، زمینه برگزاری این نشست با حضور کارشناسان حوزه تأمین منابع از سراسر کشور فراهم شد تا کارشناسان دعوت شده ضمن آشنایی با یکدیگر، در خصوص مسائل اصلی حوزه منابع به بحث و تبادل نظر بپردازند.

در این نشست ضمن معرفی کارشناسان منابع و دریافت گزارشی از وضعیت کتابخانه‌ها و منابع استان‌ها، محمد اله‌یاری، معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد و همچنین سیدباقر میرعبداللهی، مدیرکل تامین منابع نهاد، با معرفی منابع و چارت جدید و گزارشی از اقدامات انجام شده، درباره افق‌های پیش روی اداره کل منابع سخنرانی خواهند کرد.

لازم به ذکر است پنجمین نشست کارشناسان منابع، به همت اداره کل تأمین منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، چهارشنبه ۲۲ شهریور در مجتمع باغ زیبای تهران برگزار خواهد شد.

 

 

کارشناس منابع واقع بین
|
Iran
|
1396/06/23 - 08:38
1
2
نمی دانم خاصیت وجود کارشناس منابع در استان ها چیست؟ وقتی که همه چیز در سامان موجود است و تهران خودش م یتواند نظارت بر منابع داشته باشد. این پست باید با امور کتابخانه ها ادغام بشه تا کمی کارشناسان محترم این حوزه از کسالت ناشی از نشستن طولانی مدت و منفعل بر روی صندلی حلاصی یابند
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: