کد خبر: 30471
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 22 شهریور 1396 - 09:39

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری دو مسابقه کتابخوانی در کتابخانه‌های عمومی خراسان‌شمالی

منبع : لیزنا
دو مسابقه کتابخوانی به مناسبت دهه امامت و ولایت توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌شمالی در تمامی کتابخانه‌های عمومی این استان برگزار می‌شود.
برگزاری دو مسابقه کتابخوانی در کتابخانه‌های عمومی خراسان‌شمالی

به گزارش لیزنا بر اساس علام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌شمالی، مسابقات کتابخوانی از کتاب‌های «زندگینامه سیاسی شهید رجایی» و «تجلی اهداف غدیر در عصر ظهور» به مناسبت دهه امامت و ولایت توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌شمالی در تمامی کتابخانه‌های عمومی این استان برگزار می‌شود.

شرکت در این مسایقه برای عموم آزاد است و تمامی علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند تا ۱۶ مهرماه با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌شمالی فایل سؤالات و نسخه پی دی اف کتاب‌های این مسابقه را دریافت کنند.

 

همچنین تمامی علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه کتابخوانی می‌توانند تا ۱۶ مهرماه با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی استان در این دو مسابقه شرکت کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: