کد خبر: 30476
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 23 شهریور 1396 - 13:08

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

قصه گويي و مسابقه نقاشی  در پیشوا

منبع : لیزنا
نشست قصه گويي و مسابقه نقاشی  براي كودكان در كتابخانه عمومي فردوسي روستاي طارند بالا شهرستان پيشوا در استان تهران برگزار شد.
قصه گويي و مسابقه نقاشی  در پیشوا

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی پیشوا، به همت سكينه اليكائي كتابدار كتابخانه فردوسی روستای طارند بالا شهرستان پیشوا برنامه قصه گويي  با حضور اعضاء كودك برگزارشد.

در اين برنامه سكينه اليكايي با بياني كودكانه و جذاب  كتاب گاو نقاشي و گاو شيرده نوشته طاهره خردور از انتشارات پيدايش  را براي كودكان حاضر قصه گويي کرد. 

گفتني است  كتاب تخيلي گاو نقاشي و گاو شيرده با بياني ساده و روان  و جذاب براي رده سني خردسالان نوشته شده است. 

همچنین مسابقه نقاشي همگاني با موضوع تصوير سازي از آخرين كتاب خوانده شده ويژه كودكان و نوچوانان در محل كتابخانه با حضور تعدادي از اعضاء فعال برگزارشد.دراين برنامه هريك از اعضاء داستان كتاب مورد نظر خود را تصوير سازي كرده و در ادامه  چند تن از اعضاء از روي  نقاشي  خود داستان كتاب را براي حاضرين شرح دادند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: