کد خبر: 30477
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 23 شهریور 1396 - 13:11

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

هشتمین نشست کانون ادبی حافظ در فصل تابستان در شهرستان پیشوا

منبع : لیزنا
به همت کتابداران کتابخانه 15 خرداد شهرستان پیشوا هشتمین نشست کانون ادبی حافظ با عنوان گفتمان ادبی در کتابخانه 15 خرداد برگزار شد.
هشتمین نشست کانون ادبی حافظ در فصل تابستان در شهرستان پیشوا

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی پیشوا این نشست با حضور مدرس الهه تاجیک زاده و اعضاء ویژه کانون ادبی گروه سنی نوجوانان  برگزار شد.

در آغاز جلسه پس از انجام حضور و غیاب،  حاضرین شروع به خواندن نوشته های خود کرده و دو تن از نوجوانان شعری از دیوان شمس را همخوانی کردند تاجیک زاده موضوع جدیدی با عنوان رنگ های اصلی را مطرح کردند تا در کلاس  متنی خلاقانه نوشته وخوانده شود هم چنین  زمانی را در اختیار بچه ها گذاشتند تا در مورد کلاس داستان نویسی  انتقادات و پیشنهادات خود را بیان کنند و با یکدیگر به گفتگو بپردازند.

  در انتها نیز شاعر فرانسوی پل الوار را معرفی کردند و از حاضرین خواسته شد تا با استفاده از مفاهیمی چون شرق، غرب، آفتاب و مهتاب، شعر، داستان و ... برای جلسه بعد آماده کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: