کد خبر: 30963
تاریخ انتشار: سه شنبه, 18 مهر 1396 - 20:31

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه عمومی علامه امینی قم

منبع : لیزنا
کتابخانه‌ عمومی علامه امینی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت، در دهه اول محرم با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های کتاب‌خوان و نقد کتاب، پذیرای اعضاء و جمعی از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به کتاب و کتابخوانی شد.
برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه عمومی علامه امینی قم

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی قم، در نشست کتاب‌خوان این کتابخانه که با حضور جمعی از اعضاء برگزار شد، محمدمهدی قنجی با معرفی کتاب «من امام حسین(ع) را دوست دارم» نوشته‌ غلامرضا حیدری‌ابهری؛ معصومه شوندی با معرفی کتاب «محرم» نوشته‌ محسن بغلانی؛ مبینا سرمدی با معرفی کتاب «تندبادی از کویر: نگاهی به زندگی شهید میرقاسم میرحسینی» نوشته‌ حسین نیری؛ علی کاوی با معرفی کتاب «دو تا خفن» نوشته‌ مک بارنت و جوری جان؛ نرگس بیرامی با معرفی کتاب «جشن پتو: خاطرات طنز دوران دفاع مقدس» نوشته‌ عبدالرحیم سعیدی‌راد و  سحر فراهانی با معرفی کتاب «آقای بی‌رویه» نوشته‌ علی باباجانی؛ تجربیات مطالعاتی خود را در زمینه عاشورا و دفاع مقدس با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: