کد خبر: 30964
تاریخ انتشار: سه شنبه, 18 مهر 1396 - 20:33

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابداری حرفه‌ای جذاب، اثربخش و شایسته احترام است

منبع : لیزنا
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در بازدید از کتابخانه عمومی آزادگان ساری، کتابداری را حرفه‌ای جذاب، اثربخش و شایسته احترام دانست.
کتابداری حرفه‌ای جذاب، اثربخش و شایسته احترام است

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، سید محمدرضا موالی‌زاده دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از کتابخانه عمومی آزادگان ساری، ضمن آشنایی با طرح‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی که در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در این کتابخانه انجام می‌شود؛ اظهار کرد: طرح‌هایی همچون «بچه‌های کتاب به جای بچه‌های کار»، مطالعه با طعم تابستان، کتابخوانی برای سالمندان و اساساً طرح‌هایی که برای کودکان در حال اجراست، قابل تحسین بوده و با شعار عدالت مطالعاتی همخوانی کامل دارد.

موالی‌زاده در ادامه افزود: کتابداری حرفه‌ای جذاب، اثربخش و شایسته احترام است و انسان‌های فرهنگ‌دوست مسلماً به حال کتابداران غبطه می‌خورند که در چنین موقعیتی اشتغال دارند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور همچنین گفت: جایگاه کتابخانه‌های عمومی در فرهنگ بسیار متعالی است و در همه سفرهای استانی حداقل از یک کتابخانه عمومی بازدید به عمل می‌آید تا برای ارتقای وضعیت کتابخانه‌ها چاره‌اندیشی اساسی شود.

گفتنی است موالی‌زاده در حاشیه بازدید از کتابخانه عمومی آزادگان، با کودکانی که در طرح «بچه‌های کتاب به جای بچه‌های کار»، به جای حضور در شرایط سخت کار، در کتابخانه حاضر می‌شوند به گفتگو پرداخت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: