کد خبر: 32012
تاریخ انتشار: سه شنبه, 14 آذر 1396 - 09:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

یک نمایشگاه و دو نشست در کتابخانه حسینیه ارشاد

منبع : لیزنا
هفتاد و پنجمین نشست علمی با عنوان «ارائه گزارش اولیه شناسایی زلزله اخیر سرپل ذهاب»، بیست و چهارمین نشست‌ آفاق اندیشه با موضوع «الهیات رهایی بخش» و بیست و هشتمین دوره نمایشگاه موضوعی قرآن با موضوع «گیاهان و میوه‌ها در قرآن» در کتابخانه حسینیه ارشاد برگزار می شود.
یک نمایشگاه و دو نشست در کتابخانه حسینیه ارشاد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد، هفتاد و پنجمین نشست علمی این کتابخانه با عنوان «ارائه گزارش اولیه شناسایی زلزله اخیر سرپل ذهاب» روز سه‌شنبه 14 آذراز ساعت 17 تا 19 برگزار می‌شود.

سخنرانان این نشست مهدی زارع،  مسعود مجرب و مینا نظری کمال هستند و دبیر مهدی زارع است.

موضوعات مورد بحث«زلزله‌شناسی و مدیریت بحران»، «مسائل ژئوتکنیکی زلزله اخیر سرپل‌ذهاب» و «مسائل روانی زلزله اخیر سرپل ذهاب است

نشست‌های آفاق اندیشه با سخنرانی همایون همتی از زمستان 1395 در حسینیه ارشاد برگزار می‌شود. بیست و چهارمین نشست‌، یکشنبه 19 آذر از ساعت 16 به موضوع الهیات رهایی بخش اختصاص دارد.

پخش هم‌زمان این دو نشست  از رادیو اینترنتی ارشاد و پخش زنده از طریق وب انجام خواهد شد.

همچنین کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد به منظور گرامیداشت و تدبّر در قرآن، نمایشگاه های موضوعی دو هفتگی قرآن کریم را برگزار می‌کند.

از 21 آذر تا 4 دی 1396 بیست و هشتمین دوره این نمایشگاه ها با موضوع «گیاهان و میوه‌ها در قرآن» شامل انواع منابع موجود با موضوعات: گیاهان دارویی در قرآن، نقش گیاهان در زندگی از دیدگاه قرآن، قرآن و گیاهخواری، خواص درمانی میوه‌های قرآنی، جغرافیای میوه‌ای قرآن، میوه‌های بهشتی در قرآن و ... در کتابخانه برپاست.

 

کتابخانه برای تکمیل مجموعه خود، منابع موضوعی اهدایی را می‌پذیرد و مشتاقانه آماده پاسخگویی به سؤالات علاقه‌مندان است. افراد می‌توانند با شماره تلفن 22866465 تماس حاصل کنند یا از طریق آدرس www.hepl.ir سؤالات خود را با کتابدار آنلاین مطرح نمایند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: