کد خبر: 32556
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 20 دی 1396 - 09:04

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دور همی چهارشنبه ها در کافه کتاب دخترانه

منبع : لیزنا
کتابخانه شهدای محله بهداشت در منطقه 18 با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی هر چهارشنبه در کافه کتاب دخترانه میزبان دختران علاقمند به کتاب و کتابخوانی است.
دور همی چهارشنبه ها در کافه کتاب دخترانه

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 ، در این برنامه دختران کتابخوان و به ویژه علاقمندان به ادبیات کلاسیک دورهم جمع می شوند و ضمن مطالعه آثار مورد علاقه خود در باره آنها به به بحث و تبادل نظر می پردازند.

در این دورهمی مجموعه‌اي از کتاب‌های شاخص در زمینه‌ ادبیات کلاسیک جهان، فلسفه، عرفان، تاریخ و هنر در اختيار اعضاء کافه کتاب قرار می گیرد.

برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی در حوزه‌ ادبیات و هنر از دیگر برنامه‌های این مجموعه است و علاقمندان هم چنین می توانند هر روز از سایر امكانات کتابخانه نظير روزنامه‌های صبح تهران استفاده كنند.

 

کتابخانه شهدای محله بهداشت هر چهارشنبه ساعت 14 به نشانی بلوارم معلم،نرسیده به چهارراه یافت آباد،نبش خیابان بهار پذیرای علاقمنئدان است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: