کد خبر: 32583
تاریخ انتشار: جمعه, 22 دی 1396 - 14:43

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دوره آموزشی «آسیب‌شناسی خانواده» برای کتابداران در آذربایجان شرقی

منبع : لیزنا
دوره آموزشی «آسیب‌شناسی خانواده» باهدف رشد توانمندی کتابداران در آذربایجان شرقی برگزار شد.
دوره آموزشی «آسیب‌شناسی خانواده» برای کتابداران در آذربایجان شرقی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی، دوره آموزشی «آسیب‌شناسی خانواده» با اهداف آشنایی کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان با کلیات و مبانی آسیب‌شناسی و مفهوم خانواده، همچنین بررسی آسیب‌های اجتماعی پیش روی نهاد خانواده در جامعه ایرانی از تاریخ ۲ تا ۱۶ دی‌ماه ۹۶ برگزار شد.

این دوره ۱۰ روزه با تدریس روح‌الله ساعی، دکترای جامعه‌شناسی و مسئول بخش نابینایان کتابخانه مرکزی تبریز به موضوعاتی مانند «آشنایی با مفاهیم آسیب‌شناسی و خانواده»، «بررسی سیر تحولی نهاد خانواده در طول تاریخ با ظهور و تکوین ادیان، مذاهب و فرق مختلف»، «آشنایی با نهادهای اجتماعی و تفاوت نهادهای اصلی با فرعی»، «بررسی انواع خانواده در ایران»، «بررسی هم‌زیستی‌های مسالمت‌آمیز و انواع آن»، «آسیب‌های اجتماعی خانواده (اجتماعی شدن و جامع پذیری ناقص، اعتیاد در خانواده، تبدیل‌شدن خانه به خوابگاه، ازدواج‌های اجباری، آسیب تک‌فرزندی، سالمندی و سالمند آزاری، طلاق و انواع آن)» پرداخت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: