کد خبر: 33172
تاریخ انتشار: دوشنبه, 23 بهمن 1396 - 11:34

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دومین نشست کتاب‌خوان «مهارت‌های مجازی» برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
دومین نشست از سلسله نشست‌های نشست کتاب‌خوان تخصصی مطالعات فضای مجازی با موضوع «مهارت‌های مجازی» سه‌شنبه ۲۴ بهمن ماه، با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و مرکز مطالعات فضای مجازی وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، برگزار می‌شود.
دومین نشست کتاب‌خوان «مهارت‌های مجازی» برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام  پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در پی امضای تفاهمنامه همکاری میان نهاد و مرکز مطالعات فضای مجازی وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مبنی بر برگزاری ۱۰ نشست کتاب‌خوان با محوریت فضای مجازی، دومین نشست کتاب‌خوان مشترک با موضوع «مهارت‌های مجازی» سه‌شنبه ۲۴ بهمن ماه، در سالن جلسات کانون اندیشه جوان، وابسته به این پژوهشگاه، برگزار می‌شود.

در این نشست که به معرفی و اشتراک‌گذاری کتاب در حوزه مهارتی و کاربردی فضای مجازی اختصاص دارد، سید امیرحسین  مُکبری، مشاور پژوهشگاه فضای مجازی به معرفی ۲ کتاب «دستینه وب» نوشته کمیل خجسته از انتشارات کانون اندیشه جوان و «حقیقت مجازی» از سوی مرکز ملی فضای مجازی، خواهد پرداخت.

علی‌اصغر قائمی نیا، مدرس اقتصاد دانشگاه تهران نیز دیگر ارائه دهنده نشست «مهارت‌های مجازی» خواهد بود که طی این نشست کتاب «اطلاعات و ارتباطات با رویکرد کارآفرینی» نوشته عین‌الله جعفرنژادقمی از انتشارات علوم رایانه و «استفاده از فیلم و ویدئوی دیجیتال در کلاس درس» نوشته  زهره عابدی کرجی‌بان و هیوا اسدپور از انتشارات مدرسه را به حاضران در این نشست معرفی می‌کند.

همچنین حسین سلیمانی، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه به معرفی کتاب «تبلیغ مجازی»، اثر مشترکی از خود و سیدمحمد بصام، از انتشارات کانون اندیشه جوان خواهد پرداخت.

 

علاقه‌مندان برای شرکت در نشست کتاب‌خوان «مهارت‌های مجازی» می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۲ سه‌شنبه ۲۴ بهمن ماه، به سالن جلسات کانون اندیشه جوان، واقع در خیابان وصال شیرازی، کوچه بهنام، پلاک ۲۵ مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: