کد خبر: 33218
تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 بهمن 1396 - 09:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

حضور پرشور کتابداران خراسان رضوی در راهپیمایی ۲۲بهمن

منبع : لیزنا
  کتابداران و کتابخوانان استان خراسان رضوی همراه و دوشادوش هموطنان ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضوری فعال و دشمن شکن داشتند.
حضور پرشور کتابداران خراسان رضوی در راهپیمایی ۲۲بهمن

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان ر ضوی، کتابداران و کتابخوانان خراسان رضوی همراه و دوشادوش هموطنان ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضوری فعال و دشمن شکن داشتند.

در این مراسم که همزمان با سراسر کشور برگزارشد در شهرستانهای استان خراسان رضوی نیز کتابداران و کتابخانه های عمومی در حاشیه مراسم راهپیمایی اقدام به برگزاری برنامه های فرهنگی از جمله حضور کتابخانه های سیار در مبادی راهپیمایی، برگزاری نمایشگاه کتاب و توزیع اقلام فرهنگی داشتند.

حضور کتابخانه سیار "نور امید" در شهرستان مشهد و کتابخانه سیار "نور رحمت" در شهرستان تایباد از نکات ویژه کتابخانه ای استان بود.

برگزاری جلسه جمع خوانی و مسابقه نقاشی انقلاب از جمله برنامه هایی بود که در این کتابخانه ها اجرا شد.

همچنین در شهرستانهای استان غرفه کتاب در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن برپا شد.

شایان ذکر است در مشهد مقدس کارکنان اداره کل، اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مشهد و جمعی از کتابداران با حضور در کتابخانه سیار "نور امید" به ارائه خدمات به مخاطبان پرداختند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: