کد خبر: 33219
تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 بهمن 1396 - 09:25

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

استقبال پرشور بوشهری ها از غرفه کتابخانه های عمومی

منبع : لیزنا
همزمان با راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۲۲بهمن ماه، اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر در شهر بوشهر و تعدادی از کتابخانه ها نیز در شهرهای استان غرفه ترویج کتاب و کتابخوانی برپا کردند.
 استقبال پرشور بوشهری ها از غرفه کتابخانه های عمومی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر، سیدعلی هاشمی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان با تبریک این روز بزرگ و عید ملی،   حضور گسترده مردم را در راهپیمایی از نعمت های خداوند بر این کشور برشمرد و افزود: مردم انقلابی بوشهر ۲۲ بهمن تماشایی و حماسی را در این روز رقم زدند.

سیدعلی هاشمی  با اشاره به  تدبیر نهاد کتابخانه های عمومی کشور در برپایی غرفه تبلیغی و ترویجی کتاب و کتابخوانی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان داشت: ارائه کتاب و محصولات فرهنگی، اهدای عضویت رایگان ویژه دهه مبارک فجر، نقاشی ویژه کودکان و نوجونان از جمله خدمات ارائه شده در این غرفه ها بود.

هاشمی گفت: کتابداران و پرسنل کتابخانه‌های عمومی استان با حضور گسترده در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب در کنار سایر اقشار مردم با آرمانهای امام راحل و شهیدان انقلاب تجدید میثاق کردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: