کد خبر: 33736
تاریخ انتشار: سه شنبه, 22 اسفند 1396 - 10:01

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

شرکت مدیر کل سازمان صدا و سیمای مرکز استان سیستان و بلوچستان در کتابخانه گردی 

منبع : لیزنا
محمود دولت کردستانی مدیر کل سازمان صدا و سیمای مرکز استان ضمن بازدید از کتابخانه عمومی آیت الله کفعمی خراسانی در طرح کتابخانه گردی شرکت کرد.
شرکت مدیر کل سازمان صدا و سیمای مرکز استان سیستان و بلوچستان در کتابخانه گردی 

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان ؛ محمود دولت کردستانی؛ مدیر کل سازمان صدا وسیمای مرکز استان که برای شرکت در طرح کتابخانه گردی در  کتابخانه عمومی آیت الله کفعمی خراسانی شهرستان زاهدان حضور یافته بود در باره این طرح گفت: کتابخانه بزرگترین گنجینه های هر شهر و هر خانه است که باید به شکل مناسبی مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود کتابخانه جایی برای پویایی و پرورش فکر است و با کتاب و مطالعه اندیشه انسان تکمیل می شود.

کردستانی دانستن و دانایی را بزرگترین نعمت و وجه تمایز انسان با حیوان بیان کرد و افزود: در جامعه امروز برد با کسی است که بیشتر می خواند و بیشتر می دانند و اندیشه شکوفاتری دارند وهیچ اندیشه ای شکوفا نمی شود مگر با مطالعه.

مدیر کل رسانه ملی تبلیغ کتاب و ترغیب و تشویق مردم به مطالعه را از برنامه های این رسانه دانست و ادامه داد: وجود منابع خوب و مناسب در کتابخانه ها یک نعمت است که باید به نحو شایسته معرفی و در اختیار عموم قرار گیرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: