کد خبر: 33955
تاریخ انتشار: یکشنبه, 26 فروردين 1397 - 12:25

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری آیین گرامی‌داشت میلاد امام حسین (ع) در کتابخانه و موزه ملی ملک

منبع : لیزنا
کتابخانه و موزه ملی ملک، آیین گرامی‌داشت میلاد امام حسین علیه‌السلام را ساعت 15 روز چهارشنبه 29 فروردین ماه برگزار می‌کند.
برگزاری آیین گرامی‌داشت میلاد امام حسین (ع) در کتابخانه و موزه ملی ملک

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، آیین گرامی‌داشت میلاد امام حسین علیه‌السلام، یکی از جشن‌های وقف‌نامه‌ای کتابخانه و موزه ملی ملک به سفارش حاج حسین آقا ملک در وقف‌نامه به شمار می‌آید که هر سال به سنت جاری نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران و یکی از شش کتابخانه بزرگ کشور در حوزه نسخه‌های خطی بر اساس وقف‌نامه حاج حسین آقا ملک، با مجموعه‌ای از برنامه‌های فرهنگی و آیینی در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران برپا می‌شود. گشایش نمایشگاه «دوره قاجار؛ نمایشگاه منتخب هنر اسلامی ایرانی»، سخنرانی و منقبت‌خوانی مهم‌ترین برنامه‌های این آیین فرخنده را دربرمی‌گیرد.

کارت دعوت آیین گرامی‌داشت میلاد امام حسین علیه‌السلام را اینجا می‌توانید ببینید.

کتابخانه و موزه ملی ملک، دوستداران فرهنگ و هنر ایرانی- اسلامی را به حضور در این آیین فرخنده در ساختمان این گنجینه به نشانی «تهران، میدان امام خمینی (ره)، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» فرامی‌خواند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: