کد خبر: 33997
تاریخ انتشار: سه شنبه, 28 فروردين 1397 - 09:46

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مسابقه نقاشی با موضوع «حمایت از کالای ایرانی» در خراسان شمالی

منبع : لیزنا
اعضا کودک و نوجوان کتابخانه عمومی فرهنگ حصار گرمخان بجنورد پیام نوروزی مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۷ را تصویر سازی کردند.
مسابقه نقاشی با موضوع «حمایت از کالای ایرانی» در خراسان شمالی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، مریم رضاقلی زاده، مسئول کتابخانه عمومی فرهنگ حصارگرمخان گفت: اعضای کودک و نوجوان کتابخانه عمومی فرهنگ حصار گرمخان بجنورد پیام نوروزی مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۷ را  تصویر سازی کردند.

رضاقلی زاده افزود: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۷، سال جدید را سال «حمایت از کالای ایرانی» نام‌گذاری کردند. با توجه به تاکید ایشان به استفاده از کالاهای ایرانی و تولید ملی و همچنین نقش مهم و غیرقابل انکارکتابخانه های عمومی  در رساندن مفهوم پیام به همه افراد جامعه، متن پیام نوروزی مقام معظم رهبری توسط یکی از اعضا فعال کتابخانه، برای شرکت کنندگان در مسابقه خوانده شد و از آنان خواستیم تا پیرامون این پیام ارزشمند نقاشی های خود را ترسیم کنند.

 وی در ادامه گفت: نوجوانان به خوبی مفهوم اصلی پیام رهبر انقلاب اسلامی را درک کردند و تصاویر زیبایی را ترسیم کردند. در انتها به برگزیدگان مسابقه هدایایی از کالاهای ایرانی اهدا شد و نقاشی ها در معرض دید اعضا قرار گرفت.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: