کد خبر: 33998
تاریخ انتشار: سه شنبه, 28 فروردين 1397 - 09:47

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

معرفی ۳۱۵ کتاب در ۵۳ نشست کتاب‌خوان در ارومیه

منبع : لیزنا
کتابخانه‌های عمومی شهرستان ارومیه، میزبان برگزاری ۵۳ نشست کتاب‌خوان در شش ماهه دوم سال گذشته بودند.
معرفی ۳۱۵ کتاب در ۵۳ نشست کتاب‌خوان در ارومیه

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه­‌های عمومی آذربایجان‌­غربی، عفت آقازاده رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ارومیه گفت: با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی، ۵۳ نشست کتاب‌خوان کتابخانه‌­ای، مدرسه‌­ای و ویژه در شش ماهه دوم سال ۹۶ در این شهرستان برگزار شده است.

وی افزود: در این نشست‌­ها، تعداد ۳۱۵ نفر تجربه کتاب­‌های خوانده شده خود را با دیگران به اشتراک گذاشتند که از این تعداد ۱۱۶ نفر در ۲۲ نشست مدرسه‌ای و ۱۹۹ نفر در ۳۱ نشست کتابخانه‌ای، کتاب­‌های خود را برای دیگران معرفی کردند که از این نشست‌ها ده نشست به صورت ویژه برگزار شد.

از کتاب‌های معرفی شده در نشست کتاب‌خوان کتابخانه‌ای می‌­توان به کتاب‌های «شازده کوچولو تالیف آنتوان دوسنت اگزوپری»، «فرزندان و خودشیفتگی والدین تالیف براون نینا دیلیو»، «صدای پای بهار تالیف ناصر محمدی»، «مهارت‌های زندگی تالیف محسن فرمیهنی فراهانی»، «بهداشت دهان و دندان تالیف محمد مشرف»، «تصویر یک دانش‌آموز ممتاز تالیف آبهیشک تاکور» و «با هم ماندن در دنیای فاصله تالیف دوهرتی ویلیام جوز» اشاره کرد.

«عروسک رستم نوشته محمدرضا یوسفی»، «حکایت آن مروارید نوشته مژگان شیخی»، «رودخانه ها نوشته عادل ارشقی»، «عارف نوجوان نوشته محسن بغلانی، «روضه حضرت قاسم (ع) نوشته محسن بغلانی» و «محراب عشق نوشته حسین پیروی» از کتاب­هایی هستند که در نشست‌های کتابخوان مدرسه‌ای معرفی شدند.

آقازاده گفت: آشنایی عموم مردم با نحوه و چرایی مطالعه به عنوان گام مهم در توسعه فرهنگ مطالعه، ایجاد احساس نیاز به مطالعه و فرهنگ سازی این امر، نیازسنجی ذائقه مطالعاتی عموم مردم، بهبود نگرش عموم مردم و کیفیت سبک زندگی ایشان در اثر مطالعات هدفمند و کاربردی از. سیاست‌های طرح کتاب‌خوان است.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: