کد خبر: 34000
تاریخ انتشار: سه شنبه, 28 فروردين 1397 - 09:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اولین جلسه شورای اداری کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی در سال ۹۷ برگزار شد

منبع : لیزنا
اولین جلسه شورای اداری کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی در سال ۹۷ با حضور سرپرست اداره کل و کارشناسان ستادی برگزار شد.
اولین جلسه شورای اداری کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی در سال ۹۷ برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، اولین جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی در سال ۹۷ با حضور سرپرست اداره کل و کارشناسان ستادی برگزار شد.

علی اکبر احمدی سرپرست اداره کل ضمن تبریک سال نو به تمامی همکاران، خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانیم با همکاری و همفکری نسبت به ترویج فرهنگ کتابخوانی بیش از پیش تلاش کنیم و از همکاران خدوم کتابخانه های عمومی انتظار داریم در سال جدید نیز با افزایش تلاش و فعالیت‌های خود قدم های بلندی برای رسیدن به اهداف بردارند.

احمدی با اشاره به درگذشت مرحوم احسان سلیمانی گفت: متاسفانه ابتدای امسال شاهد اتفاق غیرمنتظره ای بودیم و درگذشت همکار ارجمندمان کام همگی ما را تلخ کرد.

وی ادامه داد: در احادیث و روایات، یاد کردن از اموات و گذشتگان بسیار تاکید شده است و گاهی حتی یک صلوات در حیات برزخی یک میت اثرگذار است.

سرپرست اداره کل گفت: عمر آدمی به سرعت می گذرد و چه بهتر که انسان در این فرصت زودگذر به جمع آوری زاد و توشه برای آخرت خود اقدام کند.

وی با توجه به برنامه‌های ابلاغی و برنامه ریزی شده سال ۹۷ اعلام کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته این اداره کل و کتابداران محترم استان در راستای اجرای برنامه های ابلاغی از طرف نهاد تلاش خواهند کرد و یکی از مهم‌ترین برنامه های نهاد برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی است که مجموعه ما تلاش دارد با رفع نواقص دوره قبل و تقویت نقاط قوت آن در سال جدید، این مهم را دنبال کند.

احمدی گفت: انتظار می رود در این دوره نیز شاهد حضور حداکثری شهروندان در این مسابقه بزرگ فرهنگی باشیم.

در پایان سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه همکاران، از تلاش و پیگیری‌های کارشناسان ستاد، روسای شهرستان، مسئولین و کتابداران کتابخانه‌های عمومی در راستای ارتقاء و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی قدردانی نمود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: