کد خبر: 34003
تاریخ انتشار: سه شنبه, 28 فروردين 1397 - 09:57

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری نشست «معرفی کتاب» در کتابخانه عمومی شهدای زیرتنگ استان ایلام

منبع : لیزنا
کتاب «شهید علم» زندگینامه نخبه شهید، داریوش رضایی نژاد در آینه خاطرات در کتابخانه عمومی شهدای زیرتنگ بیجنوند معرفی شد.
برگزاری نشست «معرفی کتاب» در کتابخانه عمومی شهدای زیرتنگ استان ایلام

به گزارش لیزنا با اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام؛ طاهره رستمی، مسئول کتابخانه عمومی شهدای زیرتنگ بیجنوند شهرستان چرداول از  برگزاری نشست معرفی کتاب همزمان با ۲۰فروردین (روز ملی فناوری هسته ای) در محل این کتابخانه خبر داد.

 رستمی گفت: از بیستم فروردین سال ۱۳۸۵ که بر دستیابی ایران به فناوری غنی سازی اورانیوم و راه اندازی یک زنجیره کامل غنی سازی توسط سانتریفیوژهای ساخت ایران اعلام شد، این روز، روز ملی فناوری هسته ای نام گرفت. به همین مناسبت در نشستی ضمن ارائه توضیحاتی درباره فواید انرژی هسته ای کتاب «شهید علم» توسط آقای فریبرز دارابی در محل کتابخانه به اعضا معرفی شد.

وی گفت: این کتاب روایت ۱۰۶ خاطره متفاوت از دوره های مختلف زندگی شهید داریوش رضایی نژاد است که توسط بستگان، دوستان و همکاران آن شهید بیان شده است.

شهید رضایی نژاد نخبه نابغه ای از عشایر آبدانان ایلام که علم و اخلاق و آرمان خواهی و میهن دوستی را در خود جمع کرده بود در ۲۹بهمن ۱۳۵۹ در آبدانان متولد شد و در تاریخ اول مرداد ۱۳۹۰ توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به درجه رفیع شهادت رسید و در تاریخ درخشان فرهنگ ایرانی جاودانه شد.

کتاب «شهید علم» توسط سیدمحمدحسین حسینی تهیه و تنظیم و انتشارات «دفتر نشر معارف» آن را منتشر کرده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: