کد خبر: 34008
تاریخ انتشار: سه شنبه, 28 فروردين 1397 - 10:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برپایی ایستگاه های مبادله و اهدای کتاب در منطقه 14

منبع : لیزنا
 ایستگاه مبادله کتاب در راستای ارتقای فرهنگ کتاب و ترویج کتابخوانی، در کتابخانه های ابن سینا، امام جعفر صادق (ع) و اخلاق در طول فصل بهار برپا است .
برپایی ایستگاه های مبادله و اهدای کتاب در منطقه 14

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقای علاقمندی شهروندان به کتابخوانی و با هدف فراهم آوردن فرصتی برای دسترسی بیشتر افراد به کتاب و همچنین گردش کتاب های بدون استفاده در جامعه، کتابخانه های منطقه چهارده در قالب برنامه های « تبادل دانایی »، « سفیران فرهنگ » و « اهدای تفکر » در کتابخانه های ابن سینا، اخلاق و امام جعفر صادق(ع)، ایستگاه مبادله کتاب در موضوعات مختلف از جمله علوم اجتماعی، ادبیات، پزشکی، علوم انسانی و ... را برپا می کنند .

علاقمندان به تبادل و اهدای کتاب می توانند کتاب های بدون استفاده و خوانده شده خود را با قرار دادن در ایستگاه های « مبادله کتاب » به چرخه استفاده بازگردانده و در اختیار دیگران قرار دهند و کتاب مورد علاقه خود را از میان کتاب های موجود برگزینند .

ایستگاه های مبادله کتاب در طول فصل بهار همه روزه از ساعت 9 تا 17 در کتابخانه های منطقه چهارده که نشانی آن ها در پورتال فرهنگسرای اخلاق آمده برپاست .

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: