کد خبر: 34544
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 27 ارديبهشت 1397 - 14:38

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 عصر شعر دانش‌آموزی در اشتهارد البرز برگزار شد

منبع : لیزنا
عصر شعر دانش‌آموزی به مناسبت روز بزرگداشت فردوسی به همراه تجلیل و قدرانی از شاعران و فعالان عرصه زبان فارسی در تالار شهرداری اشتهارد برگزار شد.
 عصر شعر دانش‌آموزی در اشتهارد البرز برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز،  با حضور جمعی از مسئولین و ادیبان شهرستان اشتهارد، عصر شعر دانش‌آموزی به مناسبت روز بزرگداشت فردوسی به همراه تجلیل و قدرانی از شاعران و فعالان عرصه زبان فارسی در تالار شهرداری اشتهارد برگزار شد.

داود اسدی سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی اشتهارد با اعلام این خبر گفت: به‌منظور آشنایی نسل جوان با گنجینه‌های تاریخی و ادبی سرزمین ایران اسلامی، عصر شعر دانش‌آموزی از سوی کانون ادبی عمارت دل اشتهارد و با حمایت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ساعت ۱۷ روز دوشنبه (۲۴ اردیبهشت‌ماه) در تالار شهرداری این شهر برگزار شد. شعرخوانی دانش آموزان و سخنرانی عرب، استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه ادبی از برنامه‌های این نشست بود.

وی با اشاره به ‌روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی گفت: فردوسی، شاعر پرآوازه ایرانی، میراث دار ادبیات پارسی ایران‌زمین و شاهنامه بلندترین و زیباترین نماد و تجلی حکمت پارسی است که خرد و دانایی را به جهان بشریت عرضه کرده است.

اسدی همچنین از تشکیل حلقه‌های اولیه شاهنامه‌خوانی هم‌زمان با آغاز فصل تابستان در کتابخانه‌های عمومی اشتهارد خبر داد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: