کد خبر: 34663
تاریخ انتشار: جمعه, 04 خرداد 1397 - 11:52

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایشگاه موضوعی روز جهانی بدون دخانیات در کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد

منبع : لیزنا
 کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد به منظور گرامیداشت  روز جهانی بدون دخانیات نمایشگاه موضوعی برگزار می کند.
نمایشگاه موضوعی روز جهانی بدون دخانیات در کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی کتابخانه حسینیه ارشاد، به پیشنهاد کشور های عضو سازمان بهداشت جهانی (WHO) از سال 1987 کیلادی روز 31 ماه می را روز جهانی بدون دخانیات (World No Tobacco Day) یا روز جهانی بدون تنباکو نامگذاری شد. این سازمان در این روز خواستار عدم مصرف دخانیات در سراسر جهان به منظور جلب توجه و تشویق افراد به ترک آن شده است.

این روز برای جلب توجه مردم جهان نسبت به گستره‌ی سوء تاثیرات استفاده از تنباکو بر سلامت انسان ها در نظر گرفته شده است. در حال حاضر سالانه بالغ بر 6 میلیون نفر بر اثر مصرف دخانیات جان خود را از دست می دهند و نزدیک به 600 هزار نفر نیز به دلیل همجواری با افراد سیگاری و استنشاق دود سیگار دچار مرگ غیر مستقیم می شوند.

کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد به منظور گرامیداشت این روز 10 و11 خرداد ماه نمایشگاهی از منابع موجود را در ساعات کار کتابخانه برپا می‌کند و مشتاقانه آماده پاسخگویی به پرسش‌های علاقه‌مندان است.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 22866465 تماس گرفته یا از طریق این نشانی پرسش‌های خود را با کتابدار آنلاین مطرح نمایید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: