کد خبر: 35301
تاریخ انتشار: جمعه, 08 تیر 1397 - 13:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

فراخوان نشریه علمی تخصصی ادکا منتشر شد

منبع : لیزنا
فراخوان ارسال مقاله فصلنامه علمی تخصصی اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران (ادکا) منتشر شد.
فراخوان نشریه علمی تخصصی ادکا منتشر شد

به گزارش لیزنا براساس اعلام اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران، فصلنامه علمی- تخصصی «ادکا» این اتحادیه در نظر دارد مقاله ‌هایی را که برگرفته از پژوهشهای حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی در تمامی گرایش‌ها و حوزه‌های علمی و بر اساس معیارها و راهنمای نگارش در این فصلنامه تنظیم و تدوین شده است در اولویت داوری قرار دهد و مقاله‌های پذیرفته شده را در شماره ۵ (بهار و تابستان ۱۳۹۷) منتشر کند. بنابراین از نویسندگان و پژوهشگران ارجمند دعوت می شود مقاله‌های خود را حداکثر تا تاریخ ۳۰ تیر ماه ۱۳۹۷ به وب سایت اختصاصی نشریه  ارسال نمایند.

دو فصلنامه «علمی تخصصی ادکا» به انتشار مقاله‌های علمی، ترویجی و پژوهشی در قلمروهای متنوع حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی می‌پردازد. کلیه مقاله‌­­های ارسالی به این فصلنامه پس از ارزیابی اولیه، توسط داوران نشریه که از اساتید و دانشجویان دکتری حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی هستند مورد داوری و ارزیابی دقیق قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است که مقاله‌های ارسالی باید دقیقا مطابق با فرمت مجله علمی تخصصی ادکا باشند، مقاله‌هایی که فرمت مجله را رعایت نکنند از روند داوری خارج خواهند شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نشریه علمی تخصصی ادکا به آدرس وب سایت نشریه مراجعه کنید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: