کد خبر: 35557
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 20 تیر 1397 - 14:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه‌های عمومی شهرستان پاسارگاد فارس میزبان ویژه جشنواره کتابخوانی رضوی

منبع : لیزنا
کتابخانه های عمومی شهید خبازی و آل طه شهرستان پاسارگاد میزبان دو نشست کتابخوان و نشست های معرفی و جمع خوانی با موضوع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی شدند.
کتابخانه‌های عمومی شهرستان پاسارگاد فارس میزبان ویژه جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی فارس، کتابخانه عمومی شهید خبازی سعادتشهر همزمان با برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در سراسر کشور، نشست کتابخوان تخصصی ویژه جشنواره کتابخوانی رضوی را در محل کتابخانه و با حضور انجمن های اداره فرهنگ و ارشاد و دوستداران کتاب برگزار کرد که در این دیدار پنج عنوان کتاب از منابع این جشنواره به اشتراک گذاشته شد.

مجتبی شیروانی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان پاسارگاد در ابتدا با بیان اهمیت جشنواره کتابخوانی رضوی، به تشریح شرایط و نحوه شرکت در این مسابقه پرداخت و کتاب «ماه هشتم؛ زندگینامه کوتاه و مستند امام رضا» نوشته مهدی غلامعلی از انتشارات دارالحدیث را برای شرکت کنندگان معرفی کرد.

در ادامه کتاب «مسافر هشتم» نوشته مژگان شیخی را منصوره قنبری، کتاب «به سپیدی یک رویا» نوشته فاطمه سلیمانی ازندریانی را مهرنوش زارعی و کتاب های «کاش تو را می دیدم» نوشته مژگان شیخی و «مهر ولایت در آسمان ایران» نوشته علی کریمی جهرمی را سمیه زراعت پیشه ارائه و بررسی کردند.

این در حالی است که کتابخانه عمومی آل طه روستای اکبرآباد شهرستان پاسارگاد نیز در همین راستا سومین نشست کتابخوان خود را  به موضوع جشنواره رضوی اختصاص داد. در این دیدار کتاب های «ماه هشتم نوشته» مهدی غلامعلی  توسط لیلا زارع،  «مهر ولایت در آسمان ایران» نوشته کریمی جهرمی توسط حمیده آزاد، «به سپیدی یک رویا نوشته فاطمه سلیمانی» توسط سودابه زارع، «علی از زبان علی(ع)» نوشته محمد محمدیان توسط مدینه عواطفی و «کیمیای محبت» نوشته محمدی ری شهری توسط هدیه رحیمی به اشتراک گذاشته شد.

علاوه بر این، نشست معرفی و جمع خوانی کتاب های کودک و نوجوان جشنواره رضوی نیز در کتابخانه عمومی آل طاها برگزار شد که در این گردهمایی کودکان عضو کتابخانه کتاب های «مژده گل»، «مهمان خراسان» و «مسافر هشتم» را معرفی و بخش هایی از آن را خوانش کردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: