کد خبر: 35560
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 20 تیر 1397 - 15:30

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جلسه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان با اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی کوهدشت

منبع : لیزنا
جلسه تعیین تکلیف وضعیت کتابخانه عمومی شهدای کوهدشت با حضور فرشته طهماسبی مدیر کل کتابخانه های عمومی لرستان، نورمحمد فردی بیرانوند فرماندار شهرستان کوهدشت و اعضای انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان برگزار شد.
جلسه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان با اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی کوهدشت

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان، در این نشست که در دفتر فرمانداری شهرستان کوهدشت برگزار شد، طهماسبی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان، ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را از ویژگی های عمده یک جامعه پویا و شاداب برشمرد و اظهار داشت: در جامعه ای که یادگیری و مطالعه وجود داشته باشد، مفاسد و آسیب های اجتماعی کمتری وجود دارد.

وی فرهنگ را زیربنای سایر امور جامعه در ابعاد مختلف دانست و اظهار داشت: اگر بتوانیم مسائل و مشکلات فرهنگی جامعه را حل کنیم، سایر مسائل و مشکلات جامعه در حوزه های دیگر قابل حل است.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان از اهتمام فرماندار و سایر اعضای انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان کوهدشت نسبت به پی گیری مسائل و مشکلات کتابخانه های عمومی این شهرستان تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد با تعهد و جدیت بیشتر شاهد گسترش و ارتقای بیش از پیش سطح فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در این شهرستان باشیم.

در این دیدار نورمحمد فردی بیرانوند فرماندار شهرستان کوهدشت نیز ضمن تبریک انتصاب مدیر کل کتابخانه های عمومی استان، از دغدغه ایشان برای پی گیری مسائل و مشکلات کتابخانه های عمومی این شهرستان تشکر کرد و مساعدت و همکاری اعضای انجمن در رفع مسائل و مشکلات موجود در حوزه کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوهدشت و به ویژه تعیین تکلیف وضعیت کتابخانه عمومی شهدای این شهرستان را خواستار شد.

در ادامه جلسه حاضرین در خصوص تعیین تکلیف وضعیت مالکیت کتابخانه عمومی شهدای شهرستان کوهدشت به بحث و تبادل نظر پرداختند و در پایان پس از ارائه دیدگاه ها و نظرات اعضای حاضر در جلسه مقرر شد سند مالکیت کتابخانه عمومی شهدای کوهدشت به اداره کل کتابخانه های عمومی استان واگذار شود و شهرداری نسبت به هر گونه ادعایی نسبت به مالکیت ساختمان کتابخانه پاسخگو باشد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: