کد خبر: 35563
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 20 تیر 1397 - 15:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

معاون عمرانی استاندار لرستان از پروژه کتابخانه مرکزی خرم آباد بازدید کرد

منبع : لیزنا
احمد مرادپور معاون عمرانی استاندار لرستان به همراه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان از پروژه در دست ساخت کتابخانه مرکزی شهرستان خرم آباد بازدید کرد.
معاون عمرانی استاندار لرستان از پروژه کتابخانه مرکزی خرم آباد بازدید کرد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان، احمد مرادپور معاون عمرانی استاندار لرستان به همراه فرشته طهماسبی مدیر کل کتابخانه های عمومی لرستان، مریدی معاون اداره کل راه و شهرسازی استان، موسوی مدیر کل دفتر فنی استانداری لرستان از پروژه در دست ساخت کتابخانه مرکزی خرم آباد بازدید کردند.

فرشته طهماسبی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان در این بازدید، کمبود سرانه فضای مطالعه را یکی از مشکلات و موانع موجود در گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی در استان دانست و تسریع در روند ساخت پروژه های کتابخانه ای استان و به ویژه پروژه کتابخانه مرکزی خرم آباد را خواستار شد.

احمد مرادپور معاون عمرانی استاندار لرستان نیز در این بازدید بر تسریع در روند ساخت پروژه کتابخانه مرکزی خرم آباد به عنوان مهمترین سازه فرهنگی استان تاکید کرد و در خصوص تمهیدات لازم جهت تسریع درساخت این پروژه و تخصیص اعتبارات ویژه جهت تکمیل و بهره برداری آن قول مساعد داد.

همچنین در جلسه ای که با حضور پیمانکار و مجریان طرح این پروژه در محل کتابخانه مرکزی خرم آباد برگزار شد، ضمن بررسی فعالیت های عمرانی صورت گرفته، سایر تمهیدات و اقدامات لازم در راستای تکمیل و بهره برداری هر چه سریع تر این پروژه مهم فرهنگی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: