کد خبر: 35571
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 20 تیر 1397 - 17:01

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست هم اندیشی کتابداران جاجرمی با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی

منبع : لیزنا
جلسه هم اندیشی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و رئیس اداره کتابخانه های شهرستان و همچنین مسئولین و کتابداران کتابخانه های شهرستان در محل کتابخانه شهید مطهری در جاجرم برگزار شد.
نشست هم اندیشی کتابداران جاجرمی با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی، جلسه هم‌اندیشی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و رئیس اداره کتابخانه های شهرستان و مسئولین و کتابداران کتابخانه ها در محل کتابخانه شهید مطهری در جاجرم برگزار شد.

درابتدای این جلسه محمدعباس زاده رئیس اداره کتابخانه های شهرستان ضمن خوشامدگویی به همه همکاران گزارشی از فعالیت های انجام شده در خصوص برگزاری این جشنواره در شهرستان ارائه داد.

در ادامه علی محمد جهانی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و دبیر استانی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی بیان داشت: گام برداشتن برای گسترش فرهنگ رضوی کاری بس ارزشمند است که پاداش آن در پیشگاه خداوند محفوظ است.

در پایان این جلسه مسئولین کتابخانه ها به بیان راهکارهایی از جمله برگزاری نشست های کتابخوان، جمع خوانی، قصه گوئی و معرفی کتابهای جشنواره رضوی در این نشست ها همچنین توزیع پوستر جشنواره رضوی درسطح شهر برای تبلیغ هرچه بیشتر این جشنواره در کتابخانه ها ارائه کردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: