کد خبر: 35772
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 28 تیر 1397 - 12:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جشن بزرگ رضوی در پارک کودک تالش استان گیلان

منبع : لیزنا
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تالش گفت: همزمان با برگزاری هشتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی و به کوشش کتابداران کتابخانه عمومی ۱۷ شهریور شهر تالش، ویژه برنامه قصه خوانی و نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان در پارک کودک شهر برگزار شد.
جشن بزرگ رضوی در پارک کودک تالش استان گیلان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان، وحید فرحی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تالش اظهار داشت: این ویژه برنامه فرهنگی روز شنبه، 23 تیر و همزمان با میلاد مبارک کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و به مناسبت هشتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی با استقبال جمع کثیری از کودکان، نوجوانان و جمعی از مادران علاقمند به کتاب و کتابخوانی در پارک کودک شهر تالش برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تالش با بیان اهداف برگزاری این برنامه فرهنگی، ایجاد لذت مطالعه کتاب و خواندن و تقویت روحیه تعامل و همکاری در کودکان را از مهمترین دستاوردهای آن برشمرد.

فرحی اضافه کرد: کتابداران کتابخانه عمومی ۱۷شهریور تالش با اجرای برنامه شعر خوانی و قصه گویی از کتاب های مژده گل اثر محمود پور وهاب و مهمان خراسان اثر سعید بیابانکی، از سری منابع هفتگانه هشتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی توسط پریسا درویشی از اعضای فعال این کتابخانه لحظاتی شادی و بیادماندنی برای کودکان رقم زدند.

وی همچنین توزیع برگه های ویژه نقاشی هشتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در بین کودکان و خانواده ها و ارائه توضیحات کامل در خصوص نحوه شرکت در جشنواره توسط کتابداران را از دیگر بخش های این مراسم عنوان کرد.

گفتنی است در پایان این ویژه برنامه با اهدای جوایز ارزنده به کودکان شرکت کننده از سوی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تالش از آنها تقدیر شد.

شهرستان تالش هم اکنون دارای۴ باب کتابخانه عمومی نهادی در شهرهای اسالم، لیسار، حویق و تالش است و مردم روستای چوبر بزودی شاهد افتتاح پنجمین کتابخانه عمومی این شهرستان خواهند بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: