کد خبر: 36261
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 17 مرداد 1397 - 17:11

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مهلت اجرای فاز دوم فرایند انتخاب کتابدار نمونه در سال ۹۷ تمدید شد

منبع : لیزنا
معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد از تمدید مهلت اجرای فاز دوم فرایند انتخاب کتابدار نمونه تا ۲۸ مردادماه ۹۷ خبر داد.
مهلت اجرای فاز دوم فرایند انتخاب کتابدار نمونه در سال ۹۷ تمدید شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مهدی رمضانی، معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد، از تمدید مهلت اجرای فاز دوم فرایند انتخاب کتابدار نمونه در سال ۹۷ خبر داد.

مهدی رمضانی با اعلام این خبر گفت: مطابق روال هرسال در ایام بزرگداشت کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار، کتابداران نمونه سطح کشور از طریق «سامانه کتابدار نمونه» انتخاب می شوند.

وی ادامه داد: در فاز اول این فرایند مشخصات کتابداران توسط روسای ادارات شهرستان‌ها بررسی، اصلاح و تکمیل شد. در فاز دوم، مسئولان کتابخانه‌های عمومی باید نسبت به ورود اطلاعات پایه کتابخانه‌ها اقدام کنند. بازه زمانی تعیین شده برای انجام این مرحله ۲۵ تیر الی ۱۸ مرداد بود که تا ۲۸ مردادماه تمدید شد.

مسئولان کتابخانه های عمومی می توانند تا ۲۸ مردادماه ۱۳۹۷ نسبت به ثبت فعالیت های انجام شده و خدمات کتابخانه خود در سامانه کتابدار نمونه اقدام کنند.

محمدرضا
|
Iran
|
1397/05/20 - 08:06
0
0
با سلام
برادر گرامی جناب آقای رمضانی
ضمن تشکر فراوان، احتراما بی اعتمادی در بسیاری از استان ها اجازه ثبت نام کتابداران را در سامانه نمیدهد، لطفا قبل از انجام مراحل به این پرسش پاسخ دهید که چرا در استان های مختلف از جمله ..... میزان کتابداران ثبت نام کرده در این طرح کمتر از یک دهم است؟؟؟
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: