کد خبر: 36291
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 18 مرداد 1397 - 13:25

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری نشست کتابخوان در کتابخانه عمومی ابراهیم مسعودی گوگانی در آذربایجان شرقی

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی حاج ابراهیم مسعودی گوگانی آذرشهر با برگزاری نشست کتاب خوان کتابخانه ای، پذیرای جمعی از اعضا و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی شد.
برگزاری نشست کتابخوان در کتابخانه عمومی ابراهیم مسعودی گوگانی در آذربایجان شرقی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی، کتابخانه عمومی حاج ابراهیم مسعودی گوگانی با حضور جمعی از اعضای فعال این کتابخانه میزبان نشست کتاب خوان شد.

در این نشست، کتاب های «فرشته ها هم عاشق می شوند» نوشته نعیمه اسلامی، توسط مینا فرج بخش؛ «تنور و داستان های دیگر» نوشته هوشنگ مرادی کرمانی، توسط ام کلثوم طالب زاده؛ «روی جاده ابریشم» نوشته استاد محمد قهرمان، توسط حبیبه ثباتی؛ «مردی که اسرار سرزمین ها را می دانست: زندگینامه امام محمد باقر علیه السلام» نوشته محمد پوروهاب، توسط رقیه جعفری؛ «همه را دوست بداریم» نوشته علی رضا برازش، توسط زیبا خلیل زاده؛ «مهر ولایت در آسمان ایران» نوشته آیت الله علی کریمی جهرمی، توسط زهرا حمیدی راد معــرفی و تجربه خواندن آنها با اعضای کتابخانه و مخاطبین به اشتـــراک گذاشته شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: