کد خبر: 36292
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 18 مرداد 1397 - 13:31

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تشکیل جلسه هماهنگی برگزاری اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی در استان مرکزی

منبع : لیزنا
 جلسه هماهنگی برای برگزاری اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی در استان مرکزی با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تشکیل شد.
تشکیل جلسه هماهنگی برگزاری اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی در استان مرکزی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، جلسه هماهنگی برای برگزاری اختتامیه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور حجت الاسلام عباس دانشی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، معاونین اداره کل و جمعی از کارشناسان ستادی تشکیل شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی ضمن تقدیر از فعالیت های کتابداران با محوریت جشنواره کتابخوانی رضوی و گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی و بازدیدهای به عمل آمده، آمار شرکت کنندگان در این دوره از جشنواره رضایت بخش بوده و امیدوارم عموم مردم با سیره زندگی حضرت امام رضا(ع) بیش از پیش آشنا شده باشند.

وی افزود: فرصت شرکت در هشتمین جشنواره مسابقات کتابخوانی رضوی در بخش مکتوب پایان یافته است و آثار جمع آوری شده جهت داوری به نهاد کتابخانه‌های عمومی ارسال خواهد شد.

حجت الاسلام دانشی با اعلام تمدید مهلت شرکت در بخش الکترونیک هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: در پی استقبال گسترده از بخش الکترونیک هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی،  دبیرخانه جشنواره کتابخوانی رضوی، مهلت شرکت در بخش الکترونیک این جشنواره را تا پایان روز جمعه ۱۹ مرداد ماه تمدید کرده است.

وی گفت: آیین اختتامیه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان مرکزی روز دوشنبه ۵ شهریور همزمان با سالروز میلاد حضرت امام هادی(ع) و با حضور مسئولین استانی، کتابداران و جمعی از شرکت کنندگان و نفرات برگزیده استانی این مسابقه در اراک برگزار خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه پیرامون زمان، مکان و نحوه برگزاری اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی استان مرکزی بحث و تبادل نظر شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: