کد خبر: 36300
تاریخ انتشار: جمعه, 19 مرداد 1397 - 20:10

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری دوره هم افزایی مهارت‌های قصه گویی ویژه کتابداران زنجانی

منبع : لیزنا
دوره هم افزایی مهارت های قصه گویی ویژه کتابداران استان زنجان با هدف ارتقای توانمندی کتابداران، شانزدهم و هفدهم مرداد ماه برگزار می شود.
برگزاری دوره هم افزایی مهارت‌های قصه گویی ویژه کتابداران زنجانی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی زنجان، در راستای دانش‌افزایی و تقویت بنیه‌ی علمی و تخصصی کتابداران و بهره مندی بیشتر اعضای کودک از برنامه های فرهنگی همچون نشست های قصه گویی، دوره هم افزایی مهارت های قصه گویی ویژه کتابداران در روزهای شانزدهم و هفدهم مرداد ماه در استان زنجان برگزار خواهد شد.

این دوره آموزشی طی دو روز و برای 50 نفر از کتابداران علاقه مند به کار با کودک برگزار می شود تا با کسب مهارت های لازم در این خصوص بتوانند نشست های قصه گویی در کتابخانه های عمومی را پربارتر برگزار کرده و در راستای نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی از دوران کودکی گام های موثری بردارند.

گفتنی است نشست های قصه گویی، از برنامه های فرهنگی کتابخانه های عمومی ویژه کودکان، در کتابخانه های عمومی سراسر استان برگزار می شود و با استقبال چشمگیر این قشر رو به رو است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: