کد خبر: 37458
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 18 مهر 1397 - 11:29

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری همایش «کودک خانواده و زندگی خوب» در بهاباد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد
 به مناسبت هفته کودک، همایش «کودک، خانواده و زندگی خوب» به همت اداره کتابخانه‌های شهرستان بهاباد و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان برگزار شد.
برگزاری همایش «کودک خانواده و زندگی خوب» در بهاباد

 به گزارش لیزنا، حسین خادمی، نویسنده و صاحب‌نظر در حوزه کودک و خانواده در این نشست با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حوزه جنگ نرم دشمنان علیه ملت ایران، گفت: هدف اصلی جنگ نرم، تغییر باورها و سست کردن ایمان مردم است.

وی افزود: در این جنگ پیچیده و خاموش، دشمن ایمان و معرفت مردم را نشانه گرفته و به سراغ سنگرهای معنوی می‌رود که آن‌ها را منهدم کند.

خادمی تصریح کرد: شبکه‌ها اجتماعی و فضای مجازی در کنار مزایای بسیار، معایب و خطراتی نیز دارد که عدم آشنایی کامل با آن می‌تواند آسیب‌هایی را برای خانواده‌ها به بار آورد که در این خصوص، بالا بردن سواد رسانه‌ای و سواد سایبری فرزندان و اعضای خانواده، موضوعی است که می‌تواند از آسیب‌های این حوزه بکاهد.

گفتنی است، این نشست با حضور جمعی از بانوان خانه‌دار عضو کتابخانه‌های عمومی و دانش‌آموزان دبستان دخترانه شاهد بهاباد در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان این شهرستان برگزار شد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: