کد خبر: 37477
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 18 مهر 1397 - 15:03

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تور و کارگاه آموزشی «باغ قصه‌ها» در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار شد

منبع : روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک
کتابخانه و موزه ملی ملک، تور هدفمند بازدید و کارگاه آموزشی «باغ قصه‌ها» را با میزبانی از کودکان 4 و 5 ساله کانون فرهنگی تربیتی رضوان، هم‌زمان با هفته ملی کودک برگزار کرد.
تور و کارگاه آموزشی «باغ قصه‌ها» در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار شد

به گزارش لیزنا، «باغ قصه‌ها»، تور هدفمند بازدید و کارگاه آموزشی با محوریت قصه‌گویی و روایت‌گری برپایه داستان‌های اسلامی- ایرانی به شمار می‌آید که کتابخانه و موزه ملی ملک از 4 سال گذشته، طراحی و به گونه‌ای منظم اجرا کرده است. این برنامه با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با ذخایر فرهنگی و تمدنی اسلامی- ایرانی تدوین شده است.

کودکان 4 و 5 ساله کانون فرهنگی تربیتی رضوان در روز چهارشنبه 18 مهر 1397 خورشیدی در تالار هزارداستان کتابخانه و موزه ملی ملک، میهمان باغ قصه‌ها شدند تا هم‌زمان با شنیدن قصه حکیم و پادشاه از مجموعه روایت‌های هزار و یک‌شب، در کارگاه آموزشی طراحی و ساخت کلاژ (تکه‌چسبانی)، یکی از شخصیت‌های قصه را با کاغذ رنگی و کاموا ساختند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: