کد خبر: 37655
تاریخ انتشار: دوشنبه, 14 آبان 1397 - 11:14

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تقدیر آموزش و پرورش از مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان
مدیرکل سازمان آموزش و پرورش استان لرستان به پاس تلاش در جهت اشاعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در میان دانش آموزان، از مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان تقدیر کرد.
تقدیر آموزش و پرورش از مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان

 

به گزارش لیزنا، در مراسمی با حضور اسدالله عباس زاده، معاون پرورشی و فرهنگی و ابراهیم عزیزی، مسئول هماهنگی بسیج دانش آموزی، از فرشته طهماسبی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان به پاس تلاش در جهت نشر و اشاعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در میان دانش آموزان تجلیل و هدیه ای از طرف رضا زینی وند، مدیرکل سازمان آموزش و پرورش لرستان به وی اهدا شد.

در این مراسم، فرشته طهماسبی، مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان، فاصله گرفتن از کتاب و کتاب خوانی را یکی از مشکلات عمده جامعه امروزی دانست و اظهار داشت: در شرایط کنونی که گسترش فضای مجازی، مطالعه و کتابخوانی را تحت تاثیر قرار داده است، مراکز فرهنگی همچون کتابخانه ها و سازمان آموزش و پرورش می بایست در راستای نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در مدارس و پر کردن بهینه اوقات فراغت دانش آموزان بیش از پیش کوشا باشند.

وی، لازمه گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در میان دانش آموزان را دسترسی آسان به منابع اطلاعاتی دانست و بر انجام اقداماتی همچون راه اندازی ایستگاه های کتاب در مدارس و همچنین تبدیل فضاهای بدون استفاده سازمان آموزش و پرورش به کتابخانه تاکید کرد.

عباس زاده، معاون پرورشی و فرهنگی سازمان آموزش و پرورش لرستان نیز در این مراسم از زحمات مدیرکل کتابخانه های عمومی استان جهت اهتمام به اشاعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در میان دانش آموزان تشکر کرد و در خصوص تعامل و همکاری هر چه بیشتر این سازمان با اداره کل کتابخانه های عمومی در برگزاری برنامه های فرهنگی مشترک در حوزه کتاب و کتابخوانی قول مساعد داد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: