کد خبر: 38195
تاریخ انتشار: سه شنبه, 18 دی 1397 - 09:02

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

عضویت موزه و مرکز اسناد دانشگاه شهید بهشتی در شورای موزه های دانشگاهی وزارت علوم

منبع : > کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شهید بهشتی
در پنجمین نشست هم اندیشی موزه های دانشگاهی، موزه و مرکز اسناد دانشگاه شهید بهشتی به عضویت شورای موزه های دانشگاهی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری درآمد.
عضویت موزه و مرکز اسناد دانشگاه شهید بهشتی در شورای موزه های دانشگاهی وزارت علوم

به گزارش لیزنا، در پایان پنجمین نشست هم اندیشی موزه های دانشگاهی که با حضور نمایندگان 18 دانشگاه کشور در روز چهارشنبه 12 دی ماه 1396 در محل وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری برگزار شد، دانشگاه شهید بهشتی با کسب رای اکثریت حاضران به همراه دانشگاه های تهران، فردوسی مشهد، شهید چمران اهواز و هنر اصفهان برای عضویت در شورای موزه های دانشگاهی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری برگزیده شد.

لازم به توضیح است این شورا که به ریاست معاون پژوهش و فن اوری وزارت علوم، تحقیقات و فن اوری و با حضور نمایندگان موزه های دانشگاه ها، رییس موزه ملی علوم و فن اوری، نماینده موسسه ایکوم، نماینده سازمان میراث فرهنگی و صاحب نظران و متخصصان حوزه موزه داری تشکیل خواهد شد ماموریت دارد تا در راستای ایجاد شبکه، تقویت، سامان دهی، توسعه زیرساخت ها، تثبیت جایگاه حقوقی موزه ها در دانشگاه ها و برنامه ریزی برای تامین و مدیریت منابع مالی و ایجاد نظام موزه داری در مجموعه موزه های متعلق به دانشگاه های کشور به سیاستگذاری و تدوین و ابلاغ آیین نامه های مربوطه اقدام نماید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: