کد خبر: 38199
تاریخ انتشار: سه شنبه, 18 دی 1397 - 09:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کارگاه «سناریونگاری آیندۀ کتابخانه‌های عمومی کشور» برگزار می‌شود

منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
در ادامه اجرای طرح پژوهشی «آینده‌نگاری کتابخانه‌های عمومی ایران»، کارگاه «سناریونگاری آیندۀ کتابخانه‌های عمومی کشور» با مشارکت کتابداران منتخب برگزار می‌شود.
کارگاه «سناریونگاری آیندۀ کتابخانه‌های عمومی کشور» برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، پس از برگزاری «همایش آینده‌پژوهی کتابخانه‌های عمومی» در سال ۱۳۹۳و جمع‌آوری مقالات دانشوران این حوزه، با رایزنی و هم‌اندیشی با گروه‌های مرتبط در دانشگاه‌های تهران، امیرکبیر و صنعتی شریف دو طرح پژوهشی «آینده‌نگاری کتابخانه‌های عمومی ایران» در سال ۱۳۹۵ و «آینده‌پژوهی و برنامه‌ریزی راهبردی کتابخانه‌های عمومی» در سال ۱۳۹۶ ارائه شد.

 بر این اساس در ادامه اجرای طرح پژوهشی «آینده‌نگاری کتابخانه‌های عمومی ایران»، کتابخانۀ عمومی فاطمه زهرا(س) واقع در دهکده المپیک تهران، سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۸ و ۱۹ دی‌ماه میزبان برگزاری «کارگاه سناریونگاری آیندۀ کتابخانه‌های عمومی کشور» با مشارکت کتابداران منتخب از کتابخانه‌های درجۀ ۴، ۵ و ۶ استان تهران خواهد بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: