کد خبر: 38238
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 20 دی 1397 - 12:07

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کودکان بیرجندی، میزبان برنامۀ زنگ کتاب آستان قدس رضوی شدند

منبع : روابط عمومی  سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان‌قدس‌رضوی
به همّت کتابداران آستان ‌قدس ‌رضوی، برنامۀ "زنگ کتاب" در دو مرکز پیش‌دبستانی شهرستان بیرجند، برای یک¬صد کودک این شهرستان نواخته شد.
کودکان بیرجندی، میزبان برنامۀ زنگ کتاب آستان قدس رضوی شدند

به گزارش لیزنا، کتابداران کتابخانۀ امام رضا(ع) در شهرستان بیرجند، از کتابخانه‌های وابسته به آستان‌قدس‌رضوی، در قالب طرح «زنگ کتاب» و به‌منظور ترویج فرهنگ مطالعه، برنامۀ زنگ کتاب خود را برای دو مرکز پیش‌دبستانی شهرستان بیرجند به صدا درآورند.

 رئیس کتابخانۀ امام رضا(ع) شهرستان بیرجند، در این خصوص بیان کرد: سی¬ویکمین برنامۀ زنگ کتاب کتابخانۀ امام رضا(ع) شهرستان بیرجند، در مرکز پیش‌دبستانی قرآنی ثقلین(واقع در خیابان نرجس) برای بیش از 60 کودک این مرکز اجرا شد.

زهرا خسروی به بیان برنامه‌های اجرا شده در مرکز ثقلین پرداخت و ادامه داد: معرفی كتابخانۀ امام رضا(ع) و شرح خدمات و شرايط عضويت، در فوايد كتاب و كتابخواني، معرفی و خوانش چند کتاب کودک مانند«کودکان می‌پرسند: دربارۀ قرآن»، توضيحاتي دربارۀ قرآن، پرسش‌وپاسخ و اهدای جوایز، از جمله برنامه‌هایی بود که در این مرکز اجرا شد.

وی تصریح کرد: برنامۀ دیگری نیز در قالب کارگاه آموزشی، در محل کتابخانۀ امام رضا(ع) با حضور40 دانش‌آموز مقطع پیش‌دبستانی دخترانۀ پوشینه‌بافت، با هدف ترويج فرهنگ كتاب و كتابخواني، انجام شد.

خسروی در پایان افزود: معرفي كتابخانه و شرايط عضويت، بيان فوايد كتاب و كتابخواني، معرفی چند کتاب کودک، قصه‌گويي و داستان‌خوانی، خوانش داستان توسط كودكان، پرسش و پاسخ، اهدای کتاب و بازديد از قسمت‌هاي مختلف كتابخانه، از مهم‌ترین برنامه‌های اجراشده برای این کودکان بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: