کد خبر: 38246
تاریخ انتشار: شنبه, 22 دی 1397 - 09:10

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 معرفی 100کتاب در 18نشست کتاب خوان بانوان درگز خراسان رضوی

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی
طی یک سال گذشته در نشست های کتاب خوان ویژه بانوان به میزبانی کتابخانه عمومی شهید بهشتی درگز ۱۰۰ عنوان کتاب معرفی شد.
 معرفی 100کتاب در 18نشست کتاب خوان بانوان درگز خراسان رضوی

به گزارش لیزنا، طی یک سال گذشته در نشست های کتاب خوان ویژه بانوان در کتابخانه عمومی شهید بهشتی درگز ۱۰۰ عنوان کتاب معرفی شده است.

کاظم جبرائیلی، مسئول کتابخانه عمومی شهید بهشتی درگز گفت: یک سال از برگزاری نشست های کتاب خوان ویژه بانوان در کتابخانه می گذرد و در این مدت تعداد زیادی از بانوان عضو کتابخانه در این نشست ها شرکت کرده اند. به همین مناسبت نشستی با حضور جمعی از بانوان عضو کتابخانه با هدف مرور خاطرات نشست های یک سال گذشته و ارائه پیشنهاد و انتقاد برای بهتر شدن جلسات آتی برگزار شد.

وی ادامه داد: سلسله نشست های کتاب خوان چند سالی است که با هدف به اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده‌ شده با محوریت معرفی و ترویج مطالعه در کتابخانه های عمومی برگزار می شود. کتابخانه شهید بهشتی درگز نیز از ابتدای اجرای این طرح همگام با سایر کتابخانه های عمومی به برگزاری این نشست ها اقدام کرد. با همت کتابداران خوش ذوق و پر تلاش این کتابخانه و همکاری و همراهی تعدادی از اعضای فعال یک سالی است که این نشست ها به صورت مرتب و هر دو هفته یکبار، عصر روز های سه شنبه ویژه بانوان برگزار می شود.

جبرائیلی ادامه داد: کتابدران کتابخانه شهید بهشتی درگز طی مراسمی ضمن تشکر از تمامی شرکت کنندگان و کسانی که طی سال گذشته در  نشست های کتاب خوان حضور داشتند، یک سالگی نشست های کتاب خوان کتابخانه ای ویژه بانوان را جشن گرفتند.

مسئول کتابخانه شهید بهشتی درگز تاکید کرد: طی یک سال گذشته ۱۸ نشست کتاب خوان ویژه بانوان با معرفی بیش از ۱۰۰ کتاب در این کتابخانه برگزار شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: