کد خبر: 38253
تاریخ انتشار: شنبه, 22 دی 1397 - 09:21

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار می شود

«چهل قلم»؛ طرح تجلیل از اهالی قلم متعهد و برجسته انقلاب اسلامی

منبع : پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
  طرح «چهل قلم»، با هدف تجلیل از اهالی قلم متعهد و برجسته در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود.
«چهل قلم»؛ طرح تجلیل از اهالی قلم متعهد و برجسته انقلاب اسلامی

به گزارش لیزنا، طرح «چهل قلم» همزمان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف افزایش آشنایی عموم مردم و مسئولین نویسندگان متعهد و ارزشی، آشنایی با آثار فاخر نویسندگان متعهد و تکریم نویسندگان ارزشی به عنوان گروه های مرجع تأثیرگذار توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود.

این طرح از ۲۲ دی الی ۲۹ بهمن در همه استان های کشور با حضور شخصیت های برجسته، نویسندگان منتخب، اهالی فرهنگ و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی اجرایی می شود.

«چهل قلم» روز شنبه ۲۲ دی ماه در استان مرکزی میزبان راضیه تجار نویسنده ارزشی و متعهد کشورمان است.

راضیه تجار، متولد ۱۳۲۶ در تهران و دارای مدرک کارشناسی روانشناسی است. او از اعضای هیئت موسس انجمن قلم ایران است که آثار شاخصی از او منتشر شده است.

نرگس ها، زن شیشه ای، هفت بند بندهای روشنایی، سفر به ریشه ها، شعله و شب، سنگ صبور، از خاک تا افلاک، ستاره من، برگزیده ادبیات معاصر، جایی که آسمانش آینه کاریست،گمان مبر که شعله بمیرد، کوچه اقاقیا،فانوسی بیفروز، زندگینامه داستانی شهید شیرودی، زندگینامه داستانی شهید بابایی، مجموعه داستان آرام شب بخیر و جای خالی آفتابگردان از جمله آثار راضیه تجار هستند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: