کد خبر: 38656
تاریخ انتشار: یکشنبه, 21 بهمن 1397 - 12:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دیدار مدیرکل و کارکنان کتابخانه های عمومی لرستان با جانباز دفاع مقدس در خرم آباد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان
 مدیرکل، جمعی از کارشناسان اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان و کتابداران با حضور در منزل مصطفی آشنا، از مبارزان دوران انقلاب اسلامی و جانباز دفاع مقدس، با وی دیدار و گفتگو کردند.
دیدار مدیرکل و کارکنان کتابخانه های عمومی لرستان با جانباز دفاع مقدس در خرم آباد

به گزارش لیزنا، مدیرکل، جمعی از کارشناسان اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان و کتابداران با حضور در منزل مصطفی آشنا، از مبارزان دوران انقلاب اسلامی و جانباز دفاع مقدس، با وی دیدار و گفتگو کردند.

فرشته طهماسبی، مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان، در این دیدار ضمن تمجید از ایثارگری و از خودگذشتگی جانبازان سرافراز میهن اسلامی، خطاب به مصطفی آشنا گفت‌: شما ایثارگران گنجینه ارزشمند تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستید و امیدواریم با همت خود، خاطرات همرزمان شهید و رشادت هایتان را به منظور حفظ این میراث ماندگار در تاریخ کشور مکتوب کنید.

طهماسبی در گفتگو با همسر این جانباز ایثارگر، ضمن قدردانی از صبر و بردباری وی، اظهار داشت: فداکاری شهیدان و رزمندگان و از خودگذشتگی خانواده های آنان بود که در دوران انقلاب و دفاع مقدس، ابرهای تیره را از افق زندگی ملت ایران اسلامی زدود.

مصطفی آشنا نیز در این دیدار به بیان وقایعی از مبارزات انقلابی مردم شهرستان خرم آباد در کنار بزرگانی همچون سید فخرالدین رحیمی و آیت الله مدنی(ره) در دوران پیروزی انقلاب پرداخت و در ادامه ضمن شرح  خاطراتی از دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: بنده خود را وام دار انقلاب و مدیون خون پاک شهدایی می دانم که با نثار جان خود از ارزش ها و دستاوردهای انقلابی این مرز بوم محافظت کردند.

آشنا افزود: مشکلات نباید باعث دوری جوانان ما از آرمان های نظام و انقلاب شود، چراکه در دوران جنگ تحمیلی جوانان این مملکت با یاری خدا و همت خود توانستند بر مشکلات غلبه کنند و بر دشمنان پیروز شوند.

در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس و هدیه ای از طرف اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان از این رزمنده ایثارگر تقدیر به عمل آمد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: